14/11/2022 12:29 h. - Servei de Premsa

Presentació dels treballs per instal·lar una planta fotovoltaica per al consum col·lectiu a Granollers

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, l’alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell, i el regidor de Medi Ambient i Espai Verds, Albert Camps, presentaran aquest dimecres els treballs per construir una planta solar al Pol ambiental de Can Cabanyes, de 12.000 metres quadrats de superfície sobre terra, als terrenys de l’antic abocador municipal, que actualment està clausurat i segellat. A continuació, hi haurà una atenció als mitjans de comunicació.

El 54% de la producció fotovoltaica anirà destinada al subministrament elèctric de la planta de compostatge del Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Oriental i de l’estació depuradora d’aigües residuals del Consorci Besòs-Tordera. El 46% restant s’injectarà a la xarxa de consumidors de l’entorn.

L’actuació té un cost de 2,7 M€, dels quals la Diputació de Barcelona subvenciona 1.5 M€, amb el Programa sectorial Renovables 2030.

ATENCIÓ A MITJANS

Dia: Dimecres 16 de novembre

Hora: 13.15h

Lloc:  pàrquing de Can Cabanyes https://goo.gl/maps/HtK1Mu9GBahVcVpZ7

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.