03/11/2023 10:00 h. - Mar Loire

Presentació a Prats de Lluçanès de l’ajut econòmic de la Diputació de Barcelona als municipis de la província per mantenir i millorar la infraestructura de prevenció d’incendis forestals

El diputat adjunt d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Jordi Fàbrega, presentarà dimarts 7 de novembre a les 12.30 h a l’Ajuntament de Prats de Lluçanès el suport econòmic de la Diputació de Barcelona per al 2024 per al manteniment i millora de la infraestructura de prevenció d’incendis forestals a la província. Jordi Fàbrega anirà acompanyat de l’alcalde de Prats de Lluçanès, Jordi Bruch, i el president de l’ADF Lluçanès, Àngel Marc Villalaza.

El pressupost del 2024 per a les localitats barcelonines és de 3,28 milions d’euros, 500.000 euros més que l’any passat. L’ajut econòmic pretén donar resposta a la necessitat dels municipis de comptar amb infraestructures de camins i punts d’aigua en bones condicions perquè, en cas d’incendi, els mitjans d’extinció hi puguin arribar i apagar el foc ràpidament.

Després de la presentació, Jordi Fàbrega, Jordi Bruch i Àngel Marc Villalaza visitaran les obres del pas de riera al Molí del Cingle. Els treballs, que compten amb un ajut econòmic de la Diputació de Barcelona, consisteixen en l’adequació d’un tram per facilitar el desplaçament dels equips que intervenen en cas d’incendi.

Presentació de l’ajut econòmic de 3,28 milions d’euros per al manteniment de la infraestructura de prevenció d’incendis forestals

Dia: dimarts 7 de novembre
Hora: 12.30 h
Lloc: Ajuntament de Prats de Lluçanès (passeig Lluçanès, s/n)
En finalitzar la presentació, es visitaran les obres del pas de riera al Molí del Cingle

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.