06/02/2023 10:00 h. - Servei de Premsa

Dimecres, 8 de febrer, a les 11.30 h a l’auditori del CERC (Pati Manning) de Barcelona

Presentació de la sisena edició del Festival Zero

Aquest dimecres, 8 de febrer, a les 11.30 h a l’auditori del CERC del Pati Manning de Barcelona (c/ Montalegre, 7), tindrà lloc la presentació de la sisena edició del Festival Zero, una programació d’espectacles que tenen com a eix comú la proximitat amb el públic i que interpel·len sobre noves formes de gaudir de les arts escèniques. Impulsat per Teatres en Xarxa, el Festival Zero girarà durant dos mesos per diversos espais escènics de la província, gràcies al suport de la Diputació de Barcelona.

Aquesta sisena edició del festival es durà a terme des del 24 de febrer fins al 26 de març de 2023 als equipaments teatrals que formen part de Teatres en Xarxa: Teatres Despí de Sant Joan Despí, Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca, Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès, Teatre Clavé de Tordera i Teatre Auditori de Llinars del Vallès.

A la roda de premsa es presentarà la programació d’espectacles, els eixos que defineixen el Festival Zero i les novetats d’aquesta edició.

Dia: Dimecres 8 de febrer

Hora: 11.30 h

Lloc: Auditori del CERC. Pati Manning (c/ Montalegre, 7) de Barcelona

Intervindran:

- El diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Carles Garcia Cañizares.

- L’alcaldessa de Sant Andreu de la Barca, Ana Alba Aguilera, en representació de Teatres en Xarxa.

- La dramaturgia i directora, Núria Clemares, de De la Cia. Pagans; i el dissenyador i productor d’apps mòbil i realitzador d’audiovisuals de l’espectacle Paraules que trenquen ossos, inclòs al Festival Zero, Marc Fernandez.

A l’acte també assistiran representants municipals dels teatres que formen part de Teatres en Xarxa i acullen el Festival Zero, així com les companyies i equips artístics que conformen la programació de la sisena edició del Festival Zero.

Confirmeu assistència a:

comunicacio@teatreclave.cat | tel. 937650572 - 671085640

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.