16/01/2024 13:50 h. - Mar Loire

Presentació del Pla de futur de la Mola

El diputat d’Espais Naturals i Infraestructura Verda, Xesco Gomar, i l’alcalde de Matadepera, Guillem Montagut, presentaran aquest dijous 18 de gener el Pla de futur del cim de la Mola, el punt més alt del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, situat dins del terme municipal de Matadepera (Vallès Occidental). En aquest espai tan emblemàtic s’erigeix el monestir benedictí de Sant Llorenç (s. XI), declarat Bé Cultural d’Interès Nacional (BCIN).

El document dibuixa un model sostenible i recull les actuacions a desenvolupar per a la conservació dels valors naturals, històrics, paisatgístics i culturals de l’indret, alhora que compatibilitza l’activitat turística, esportiva i econòmica del territori.

L’atenció als mitjans es realitzarà a les 13 h a l’Ajuntament de Matadepera.

Els professionals dels mitjans de comunicació interessats a cobrir aquest acte hauran d’acreditar-se abans de dimecres 17 de gener a les 20 h. S'haurà d'enviar un correu electrònic a premsa@diba.cat, indicant nom i cognoms, mitjà de comunicació, correu electrònic i telèfon de contacte.

PRESENTACIÓ PLA DE FUTUR DE LA MOLA

Dia: dijous 18 de gener

Hora: 13 h

Lloc: Ajuntament de Matadepera (pl. Ajuntament, 1)

Acreditació: fins a les 20 h de dimecres 17 de gener (correu electrònic: premsa@diba.cat)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.