Societat - 06/06/2016 14:04 h. - Ramon Viladomat

Presentació del Pla zonal de carreteres del Vallès Occidental

Demà dimarts, 7 de juny, a les 18 h tindrà lloc al Consell Comarcal del Vallès Occidental (Carretera N-150, km. 15, Terrassa) la presentació del Pla zonal de carreteres elaborat per la Diputació de Barcelona,  als alcaldes de la comarca. L'acte anirà a càrrec del diputat d'Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega juntament amb el president del Consell Comarcal, Ignasi Giménez Renom.

El Pla zonal de carreteres relaciona el conjunt de camins municipals que podrien passar a formar part de la xarxa local d'acord amb la normativa de la Llei de carreteres.

Per aquest mandat 2015-2019, el Pla zonal de carreteres preveu que un camí municipal de cada comarca passi a ser carretera i s'integri a la Xarxa local de la Diputació de Barcelona.

En aquest acte també es presentarà als alcaldes del Vallès Occidental el programa d'ajuts que la Diputació de Barcelona destinarà als ajuntaments per la millora i el manteniment de camins municipals.

Atenció al mitjans de comunicació

Abans de la reunió amb els alcaldes, a les 17:30 h el diputat d'Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbregas, i el president del Consell Comarcal del Vallès Occidental, Ignasi Giménez Renom,  atendran els mitjans de comunicació per explicar-los els detalls del Pla zonal de carreteres.

Dia: Dimarts, 7 de juny

Hora: 17.30 h

Lloc: Consell Comarcal del Vallès Occidental (Ctra. N-150 Km 15 Terrassa)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.