06/02/2024 10:00 h. - Servei de Premsa

Presentació de la setena edició del Festival Zero

Aquest dimecres, 7 de febrer, a les 11.00h a l’auditori del CERC. Pati Manning de Barcelona (c/ Montalegre, 7) tindrà lloc l’acte de presentació de la setena edició del Festival Zero, una programació d’espectacles que tenen com a eix comú la proximitat amb el públic amb noves formes de gaudir de les arts escèniques.

L’edició del Festival Zero d’enguany es durà a terme del 16 de febrer al 17 de març als equipaments teatrals que formen part de Teatres en Xarxa: Teatres Despí de Sant Joan Despí, Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca, Teatre Municipal Cooperativa de Barberà del Vallès, Teatre Clavé de Tordera i Teatre Auditori de Llinars del Vallès.

A la roda de premsa es presentarà la programació d’espectacles, els eixos que defineixen el Festival Zero i novetats d’aquesta edició.

Dia: 7 de febrer

Hora: 11.00h

Lloc: Auditori del CERC. Pati Manning de Barcelona (c/ Montalegre, 7).

Hi intervindran:

- Aïda Llauradó, diputada adjunta de l'Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona.

- Elisabet Megias Pinós, alcaldessa de Tordera; en representació de Teatres en Xarxa.

- Carme Portaceli, directora artística del Teatre Nacional de Catalunya, amb qui es coprodueix La Festa, inclosa al Festival Zero.

A l’acte també hi assistiran representants municipals dels teatres que formen part de Teatres en Xarxa i acullen el Festival Zero, així com les companyies i equips artístics que conformen la programació d’aquesta setena edició del Festival Zero.

Si us plau, confirmeu assistència a:

comunicacio@teatreclave.cat | tel. 937650572 – 690659906

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.