29/09/2023 09:47 h. - Servei de Premsa

[ACTUALITZACIÓ] La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, visitarà aquest dimarts la comarca del Bages

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, visitarà dimarts 3 d’octubre diversos municipis de la comarca del Bages. El primer punt que recorrerà, a les 10.30h, serà el Pont de Vilomara i Rocafort. La població va patir un gran incendi l’estiu de l’any passat que va arrasar més de 1.700 hectàrees. A continuació, Lluïsa Moret viatjarà a la capital de Bages, on es reunirà amb l’alcalde de Manresa, Marc Aloy, i atendrà els mitjans de comunicació a les 13.15h.

A les cinc de la tarda la presidenta de la Diputació de Barcelona visitarà Súria.

Atenció a mitjans de la presidenta de la Diputació a Manresa

Dia: dimarts 3 d’octubre

Hora: 13.15h

Lloc: Ajuntament de Manresa

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.