22/03/2023 13:14 h. - Ramon Viladomat

Sessió informativa sobre el desplegament del Pla Zonal de la Xarxa Local de Carreteres de la Diputació de Barcelona

Aquest dijous, 23 de març, a les 12.00 h, tindrà lloc a la Sala de reunions de la planta de l’Edifici del Rellotge (Recinte Escola Industrial C/ Comte d'Urgell, 187) una sessió informativa sobre el desplegament de la primera fase del Pla Zonal de la Xarxa Local de Carreteres de la Diputació de Barcelona.

La sessió anirà a càrrec del diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, i el coordinador d’Infraestructures, Vicenç Izquierdo.

El Pla Zonal de la Xarxa Local de Carreteres, aprovat per la Diputació de Barcelona el juliol de 2020, suposa una fita important en la planificació viària de carreteres locals dels darrers 45 anys, ja que afegeix a la xarxa aquells camins municipals que tenen funcionament de carretera i son susceptibles d’integrar-s’hi. El darrer pla similar va ser el Pla provincial de camins veïnals de 1929, revisat posteriorment pel Pla Sant Jordi de 1976.

La primera fase d’actuacions s’iniciarà a finals d’aquest any 2023, inclou un total de 37 projectes constructius que afecten a 127,1 km del conjunt de comarques de la província de Barcelona, amb una inversió global de prop de 43 milions d’euros.

En aquesta sessió també s’informarà del Congrés de camins a carreteres i carrers: l’evolució de la xarxa viària local que tindrà lloc els dies 27 i 28 de març de 2023 a la Sala d’Actes de l’Escola del Treball (Recinte de l’Escola Industrial) Barcelona

Desplegament Pla Zonal Xarxa Local Carreteres

Dia: Dijous, 23 de març 2023

Hora: 12.00 h

Lloc: Sala reunions planta baixa Edifici del Rellotge. Recinte Escola Industrial (C/ Comte d’Urgell, 187) Barcelona

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.