27/03/2023 08:23 h. - Beatriu Sanchís

Convocatòria de Premsa. Trobada informativa 11h. Presentació nous bibliobusos i recuperació del sector cultural postpandèmia

Sessió informativa sobre el nou servei de lectura pública per als municipis més petits i la recuperació del sector cultural postpandèmia

Aquest dimecres, 29 de març, a les 11.00h, tindrà lloc a la Sala Prat de la Riba de la Diputació de Barcelona (edifici històric Can Serra. Rambla de Catalunya, 126), una sessió informativa sobre el nou servei de lectura pública que arribarà als municipis més petits de la demarcació i la recuperació del sector cultural postpandèmia. La sessió anirà a càrrec del diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Joan Carles Garcia Cañizares.

La Diputació de Barcelona fa una aposta clara per fer arribar la lectura pública a tots els municipis. Més enllà del que la llei de biblioteques planteja (biblioteques per a municipis de més de 3.000) es vol arribar a tots els municipis de la demarcació, independentment del nombre d’habitants. El mes d’abril s’inauguraran 2 bibliobusos amb vehicle lleuger que donaran servei als municipis més petits de la demarcació, aconseguint el 100% de la cobertura a les comarques  del Bages, Berguedà i Anoia (en una primera fase) per acabar arribant a totes els municipis inferiors a 300 de la demarcació.

Durant la sessió informativa es podrà visitar in situ, a la Rambla de Catalunya, el bibliobús Serra del Cadí. Es tracta d’un vehicle lleuger capaç d’arribar a les poblacions més allunyades i de menys habitants i que cobrirà les comarques del Berguedà i el Bages.

Paral·lelament es presentaran xifres, resultats i dades actualitzades de la Xarxa de biblioteques Municipals i sobre el paper de la Diputació en la recuperació del sector cultural postpandèmia.

El diputat Garcia Cañizares atendrà i donarà resposta a totes les consultes i qüestions.

Es prega confirmació d’assistència a sanchismm@diba.cat/ premsa@diba.cat, indicant nom i cognoms i mitjà de comunicació.

Nou servei de lectura pública per als municipis més petits i la recuperació del sector cultural post-pandèmia

Dia:        dimecres, 29 de març

Hora:     11hores

Lloc:       Sala Prat de la Riba de la Diputació de Barcelona (edifici històric Can Serra. Rambla de Catalunya, 126). Barcelona.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.