05/03/2024 09:42 h. - EDGAR MATA ROCA

Visita a l’obertura de l’Itinerari de vianants a la carretera BV-1031 a Igualada

Aquest dimecres, 6 de març, a les 10.30h, el diputat d’Infraestructures i Territori, Sergi Vallès; l’alcalde d’Igualada, Marc Castells; i l'alcalde d'Òdena, Jaume Xaus; visitaran l’itinerari de vianants de la carretera BV-1031 a Igualada, unes obres finançades per la Diputació de Barcelona i que han permès crear un espai per a vianants a Les Maioles a l’entorn de l’Anella Verda de Les Guixeres.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimecres 6  de març

Hora: 10:30h

Lloc: Itinerari de vianants a la carretera BV-1031 ( Les Maioles - passat el mirador de les guixeres just a sobre del camp de futbol de l’Igualada FC) https://maps.app.goo.gl/AZbT1F1iwhFrog5T7

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.