07/02/2023 11:58 h. - SERGI RIBAS REBULL

Visita a la nova caldera de biomassa d’Alella, que dona servei de calefacció i aigua calenta al Complex Esportiu Municipal i el Pavelló Municipal d’Esports

La caldera de biomassa forestal d’Alella ha entrat en funcionament. La nova instal·lació, de 500 kW de potència, proporciona aigua calenta i calefacció al Complex Esportiu Municipal i al Pavelló Municipal d'Esports d'Alella. Els treballs, d’un cost de 290.000 €, estan cofinançats al 50% entre la Diputació de Barcelona i els fons europeus FEDER. És l’última de les 14 calderes del projecte Biomassa pel clima, impulsat per la corporació.

La previsió és un consum d’estella de boscos gestionats de forma sostenible de 291 tones, un estalvi econòmic per a l’Ajuntament de 30.000 € anuals i una reducció de 246 tones de CO2 a l’any.

El diputat d’Acció Climàtica, Xesco Gomar, i l’alcalde d’Alella i regidor de Medi Ambient i Sostenibilitat, Marc Almendro, presentaran aquest dijous la nova caldera de biomassa de la població maresmenca. La visita començarà a les 12.30h a l’Ajuntament i continuarà a la caldera de biomassa, situada al costat del Complex Esportiu Municipal (Carrer de Pau Vila, 5). Allà és previst que es faci una atenció a mitjans, a les 13h.

Atenció a mitjans per presentar la nova caldera de biomassa d'Alella

Dia: dijous 9 de febrer

Lloc: Complex Esportiu Municipal (Carrer de Pau Vila, 5)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.