12/12/2022 13:36 h. - Ramon Viladomat

Visita final d’obres de millora de la seguretat viària amb itinerari de vianants a la BV-2002 a Sant Vicenç dels Horts i Santa Coloma de Cervelló

Demà dimarts, 13 de desembre, el diputat d’Infraestructures Viàries i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat dels alcaldes de Sant Vicenç dels Horts, Miguel Comino, i Santa Coloma de Cervelló, Jordi Bartolomé, faran una visita final a les obres per millorar la seguretat amb la millora de les instal·lacions semafòriques juntament amb un itinerari de vianants que la Diputació de Barcelona ha construït a la carretera BV-2002, entre Sant Vicenç dels Horts i Santa Coloma de Cervelló.

Les obres han inclòs tot un seguit d’actuacions singulars associades  +a les diferents cruïlles, que formen part d’una globalitat funcional que permetran assolir un millor funcionament general de la carretera. Així, s’han implementat passos de vianants semaforitzats i canvi en parada de bus, a més de la construcció de voreres i itineraris de vianants accessibles, segregats de la via. La inversió realitzada en aquestes actuacions ha estat de 457.478b euros finançats en un 40% per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i el 60% restant per la Diputació de Barcelona.

Pel que fa a l’itinerari de vianants i bicicletes, aquest s’ha construït en plataforma única compartida des de la rotonda de l’estació de FGC de Santa Coloma de Cervelló fins al carrer de Cavallers, a Sant Vicençs dels Horts, amb una longitud de 1.401 metres. L’itinerari té tres metres d’amplada i va paral·lel a la carretera, segregat amb una barrera de contenció mixta d’acer i fusta, i d’una barana de fusta integrada en el límit amb el canal.

Aquest itinerari s’ha fet amb paviment de formigó amb acabat de color i compta amb zones de mirador per potenciar les visuals cap al canal i el Parc Agrari, respectant-se i preservant-se també l’arbrat existent. La inversió realitzada ha estat de 1.829.184 euros, a càrrec de la Diputació de Barcelona.

Al final de la visita, en la confluència amb el carrer de Cavallers, es farà una atenció als mitjans a càrrec del diputat i els dos alcaldes.

Dia: Dimarts, 13 de desembre 2022

Hora: 12.30 h

Lloc atenció mitjans: Camí dels Cavallers – BV-2002

Localització https://goo.gl/maps/HVDSu577qdyrAYVi8

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.