10/11/2022 10:30 h. - Ramon Viladomat

Visita final d'obres de millora del vial d’accés al centre penitenciari de Quatre Camins, antiga BP-5002, a Granollers

Demà divendres, 11 de novembre, a les 13.00 h, el diputat d'Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l'alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell, faran una visita de final d’obres que la Diputació de Barcelona ha realitzat al vial d'accés al centre penitenciari Quatre Camins, antiga BP-5002, al terme municipal de Granollers. Les obres realitzades han comportat una inversió de 138.210,98 euros per millorar la seguretat viària del pont sobre la línia de ferrocarril així com la seva estructura.

El Centre Penitenciari de Quatre Camins està ubicat al terme municipal de la Roca del Vallès. Actualment aquest centre té l’accés principal des de l’enllaç de les carreteres C-35 i BP-5002 mitjançant un vial d’accés rural. Aquest vial és de titularitat de Diputació de Barcelona en el tram del vial coincident amb l’antic traçat de la BP-5002 en una longitud de 59 metres i situat al terme municipal de Granollers. Aquest tram de vial incorpora un pont sobre les vies de ferrocarril, el qual es trobava en mal estat.

El planejament associat al centre penitenciari preveu l’execució del vial d’accés al mateix des de l’enllaç de l’autopista AP-7 amb la carretera BP-5002. A l’espera de l’execució del nou accés, es va acordar el condicionament del vial en el tram de titularitat de Diputació de Barcelona i el seu posterior traspàs a l’Ajuntament de Granollers.

La intervenció realitzada ha comportat millorar la seguretat viària del pont, amb la substitució dels  sistemes de contenció de vehicles existents per uns actualitzats a normativa i instal·lació reixa antivandàlica, i millorar la seva seguretat estructural amb la reparació de  les deficiències existents a l’estructura del tauler, això com la viabilitat amb reparació i substitució del paviment existent, a més d0’una nova senyalització.

Visita final d’obres de millora del vial d’accés al centre penitenciari de Quatre Camins

Dia: Divendres, 11 de novembre

Hora: 13.00 h

Lloc: Pont accés centre penitenciari Quatre Camins

Localització/ punt de torbada: https://goo.gl/maps/L9tsP3eoRNWSSC9Y6

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.