20/01/2023 13:59 h. - Ramon Viladomat

CONVOCATÒRIA PREMSA

Visita final obres d’eixamplament de la BP-1241 entre Sant Feliu de Codines i Gallifa

Dimarts vinent, 24 de gener, el diputat d'Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l'alcalde de Gallifa, Mateu Comalrena de Sobregrau, i de l'alcaldessa de Sant Feliu de Codines, Mèrce Serratacó, faran una visita a les obres d'exemplarment de diversos punts de la carretera BP-1241 que ha realitzat la Diputació de Barcelona.

La visita s'iniciarà a les 10.30 h al punt on s'ha construït l'Habitatge Jove, situat a la carretera de Sant Llorenç Savall, 13. Des d’aquí s’anirà fins a l’ajuntament per traslladar-se fins a un dels punts de la carretera on s’han fet obres d’eixamplament. En aquest punt, a les 11.30 h hi haurà una atenció als mitjans de comunicació.

Les actuacions realitzades en l'eixamplament de la carretera BP-1241 entre els PK 9,650 i 12,150 tenen per finalitat millorar la seguretat viària amb un cost global de 890.664,39 euros i set mesos d’obres. Concretament s’han fet eixamplaments en els trams amb més dèficit d’amplada tenint en compte la intensitat de trànsit i l’orografia, incloent el pont situat al PK 12,040.

Les obres també han comportat la construcció de cunetes transitables revestides en els trams de desmunt, així com la millora de la senyalització, abalisament i barreres de seguretat, a més de la implementació de mesures correctores d'impacte ambiental i canalitzacions per a l’extensió de fibra òptica.

AGENDA

Visita final obres d'eixamplament de la BP-1241 entre Sant Feliu de Codines i Gallifa

Dia: Dimarts, 24 de gener 2023

Atenció a mitjans

Hora: 11.30 h

Lloc: Carretera BP-1241  Punt de trobada https://goo.gl/maps/y2cshNsWW7u85eGv6

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.