07/11/2022 10:37 h. - Ramon Viladomat

Visita final obres de millora a la BV-5001 d’accés a la urbanització La Pineda, a la Roca del Vallès

Demà dimarts, 8 de novembres, a les 12.30 h, la vicepresidenta segona, Carmela Fortuny i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, juntament amb l’alcalde la Roca del Vallès, Albert Gil, faran una visita final d’obres de millora de revolts que la Diputació de Barcelona ha realitzat a la carretera BV-5001 dins el terme municipal de la Roca del Vallès.

L’àmbit d’actuació, que ha comportat una inversió de 347.948,87  euros i sis mesos d’obres, és el tram comprès entre els PK 22,885 i 23,085, amb una longitud aproximada de 200 metres, on hi ha l’accés a la urbanització La Pineda.

Les obres han comportat una intervenció en el revolt existent abans de la intersecció de La Pineda venint des de Vilanova del Vallès amb millora de la visibilitat i la incorporació de falques laterals per facilitar els girs a dretes així com la incorporació d’un carril central d’acceleració pel gir a esquerres des de la urbanització cap a Vilanova.

També s’ha establert la prohibició del gir a esquerres pels vehicles que, venint de la Roca, volen accedir a la urbanització la Pineda, pel perill que aquesta acció comporta, moviment que es deriva a la rotonda i accés existent a la urbanització al PK 22,00.

Fins ara, la intersecció a la urbanització La Pineda, al PK 22,980, presentava problemes de visibilitat especialment a causa del revolt del tronc venint des de Vilanova del Vallès. La intersecció permetia tots els moviments i no disposava de falques per realitzar amb seguretat els girs a dretes, ni carrils centrals per realitzar els girs a esquerres.

Dia: Dimarts, 8 de novembre 2022

Hora: 12.30 h

Lloc: Carretera BV-5001 Accés urbanització la Pineda, la Roca del Vallès / Punt de trobada: https://goo.gl/maps/Wf44RNcaWjMrVCvr8

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.