07/09/2022 11:49 h. - Ramon Viladomat

Demà dijous, 6 de setembre, a les 12.00 h

Visita final obres de millora de la intersecció de la BP-1432 i la BV-1483 a Bigues i Riells del Fai

Demà dijous, 8 de setembre, a les 12.00 h, es farà una visita final a les obres de millora que la Diputació de Barcelona ha realitzat a la intersecció de les carreteres BP-1432 i BV-1483 al terme municipal de Bigues i Riells del Fai. La visita anirà a càrrec del diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l’alcalde, Joan Josep Galiano.

L’actuació, que ha tingut una inversió de 603.326,79 euros, el 97 % dels quals han estat aportats per la Diputació de Barcelona i la resta per l’Ajuntament, ha consistit en la construcció d’una rotonda a la intersecció de la BP-1432 amb la BV-1483, la formació d’una  nova vorera que connecta les parades bus amb els habitatges dels voltants i amb el camí fluvial del Tenes.

L’actuació també ha comportat la construcció de nou drenatge longitudinal amb cunetes transitables d’un metre d’amplada i triangulars, l’enjardinament de l’interior de la rotonda amb un sistema de reg automàtic i la col·locació d’enllumenat de la rotonda i de la nova vorera.

Les obres han estat motivades per millorar la mobilitat i la seguretat en aquest punt on hi havia una cruïlla en forma d’ Y amb edificacions al marge esquerra i un talús al marge dret de la BV-1483, fet que creava problemes de visibilitat. Així mateix, en aquest punt hi ha quatre parades de bus i els vianants havien de creuar les dues carreteres sense passos de vianants adequats.

Visita final obres de millora d’intersecció a Bigues i Riells del Fai

Dia: Dijous, 8 de setembre 2022

Hora: 12.00 h.

Lloc: Cruïlla carreteres BP-1432 i BV-1483 Bigues i Riells del Fai

Localització: https://goo.gl/maps/bvx1z2Yzie4PWPN19

Després de la visita el diputat i l’alcalde faran una atenció als mitjans de comunicació

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.