15/06/2022 11:57 h. - Ramon Viladomat

Visita final obres de millora de la travessera urbana de la BV-1604 a Parets del Vallès

Demà dijous, 16 de juny, a les 10.00 h, el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l’alcalde de Parets del Vallès, Francesc Juzgado, visitaran les obres finals que la Diputació de Barcelona ha realitzat per la millorar de la seguretat viària a la travessera urbana de la carretera BV-1604 que es correspon amb l’avinguda de Catalunya de la població.

Les actuacions, realitzades en diferents punts de la travessera, es corresponen en uns dels trams centrals del municipi amb una gran afluència de vianants per les activitats que es concentren a costat i costat de la carretera, fet que provocava situacions de conflicte entre el trànsit de vehicles i els vianants.

Les obres, que han tingut un cost d’adjudicació de 367.807,58 euros, han consistit en la semaforització de diverses cruïlles així com millores en l’accessibilitat amb la construcció de plataformes elevades i millores en els passos de vianants, a més de la col·locació d’elements de reducció de velocitat dels vehicles.

Dia: Dijous, 16 de juny 2022

Hora: 10.00 h

Lloc de trobada: Parc del Sot d’en Barriques / Av. Catalunya (Travessera BV-1604) Parets del Vallès

Localització: https://goo.gl/maps/ddj1vizw9QjgzujT7

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.