12/01/2024 12:26 h. - EDGAR MATA ROCA

Visita institucional de la presidenta Lluïsa Moret al Baix Llobregat

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, farà, dimarts que ve, 16 de gener, una visita institucional al Baix Llobregat. A dos quarts de deu del matí, Moret es trobarà amb l’alcalde d’Olesa de Montserrat, Jordi Parent, a l’Ajuntament de la ciutat, signarà el llibre d’honor i es reunirà amb l’equip de govern. A les 10:10h atendrà als mitjans de comunicació a l'Ajuntament (Plaça de Fèlix Figueras i Agaray s/n) i després visitarà la Biblioteca Santa Oliva i el terreny on es farà l’ampliació d’aquest espai.

A les 10:45h, Lluïsa Moret serà rebuda a l’Ajuntament de Martorell per l’alcalde, Xavier Fonollosa, on s’hi reunirà. Una hora més tard (11:50h) recorrerà, a peu, la rambla d’En Pep Ventura, la rambla de les Bòbiles, i el Mercat Municipal, espai on atendrà als mitjans de comunicació.

A les quatre de la tarda, la presidenta de la Diputació també visitarà Sant Just Desvern, on es reunirà amb l'alcalde, Joan Basagañas, i signarà el llibre d'honor.

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.