20/11/2023 10:01 h. - EDGAR MATA ROCA

Visita institucional de Lluïsa Moret al Vallès Occidental

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Lluïsa Moret, visitarà demà dimarts, 21 de novembre, Terrassa, Sabadell i Ripollet. A les 10h del matí, Moret serà rebuda per l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballat, amb qui tindrà una reunió després de signar el llibre d’honor del consistori. Una hora més tard es desplaçarà fins a la seu de la Fundació Prodis, on visitarà les obres del Vapor de Prodis i, a les 12h, atendrà als mitjans de comunicació.

A dos quarts de dues del migdia, serà rebuda per l’alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, al Fòrum Empresarial de Sabadell que tindrà lloc al restaurant Cooper del Club de Tennis de Sabadell. Finalment, a tres quarts de cinc de la tarda, la presidenta serà rebuda per l’alcalde de Ripollet, Lluís Tirado, amb qui mantindrà una reunió després de signar el llibre d’honor de l’Ajuntament.

CONVOCATÒRIA ALS MITJANS

Dia: Dimarts 21 de novembre

Lloc: Davant la façana del Vapor de Prodis (Plaça del Tint, núm. 6)

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.