25/04/2022 11:57 h. - Ramon Viladomat

Visita obres de reordenació de la travessera urbana de la BV-1212 a Vacarisses

Demà dimarts, 26 d’abril, a les 13.15 h, el diputat d’Infraestructures Viàries i Espais Naturals, Pere Pons, acompanyat de l’alcalde Vacarisses, Antoni Masana, faran una visita a les obres de reordenació de la cruïlla de la travessera de la carretera B-1212 amb el carrer Salvador Badia d'aquest municipi.

Aquesta actuació, que ha tingut un pressupost de 387.153 euros, dels quals 210.457 euros els ha aportat l’Ajuntament de Vacarisses i 176.696 euros la Diputació de Barcelona, ha suposat una millora de l’accessibilitat, la seguretat viària i la mobilitat en general així com una millora en els itineraris de vianants que connecten els diferents equipaments municipals entre ells i amb el centre del nucli urbà.

Les obres realitzades han consistit en la conversió en plataforma única del tram de la cruïlla amb la implantació de passos de vianants i la ordenació de l’aparcament i la parada del bus. Així mateix s’han realitzat obres de drenatge i sanejament dels carrers, la plantació d’arbres i vegetació arbustiva en la zona d’estada amb reg i el soterrament dels serveis, a més de la col·locació de mobiliari urbà, nou enllumenat públic i millores en la senyalització horitzontal i vertical.

Després de la visita, el diputat Pere Pons i l'alcalde Antoni Masana, faran atenció als mitjans de comunicació.

Visita obres de reordenació travessera urbana BV-1212 Vacarisses

Dia: Dimarts, 26 d’abril 2022

Hora: 13.15 h

Lloc: Cruïlla travessera BV-1212 amb C/ Salvador Badia - Vacarisses

<< Tornar al llistat de notes de premsa

Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi

Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.