Sessió: Presentació del nou format digital de l'exposició "Dona la volta a l'alcohol"

28/04/2021 10:00 h - 12:00 h

La COVID-19 ha comportat molts canvis en la nostra manera de treballar. Ha suposat adaptar-nos i adequar els nostres productes al món digital. En aquest context, i per donar resposta a les necessitats municipals actuals, el Servei de Salut Pública de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar ha iniciat la digitalització de les exposicions, començant per l'exposició "Dona la volta a l'alcohol".

Per aquest motiu, hem organitzat una sessió per presentar-vos el nou format digital de l'exposició "Dona la volta a l'alcohol", en què, a més, també comptarem amb la intervenció de Josep Matalí Costa, Cap de Secció de Psicologia i Consultes Externes de la Unitat de Conductes Addictives del Servei de Psiquiatria i Psicologia de l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Aquesta sessió, adreçada a personal tècnic municipal i a totes aquelles persones vinculades amb la prevenció del consum d'alcohol en població jove, es realitzarà en línia, a través de la plataforma Zoom, el dimecres 28 d'abril, de 10 h a 12 h.

10.00 h Benvinguda
  • Teresa Llorens Carbonell. Coordinadora de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar. Diputació de Barcelona
10.15 h Com han viscut els adolescents la pandèmia?

• Josep Matalí Costa. Cap de Secció de Psicologia i Consultes Externes. Unitat de Conductes Addictives del Servei de Psiquiatria i Psicologia. Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona
11.15 h Presentació de l'exposició "Dona la volta a l'alcohol" en format digital

• Montse Iglesias Escudé. Tècnica de la Unitat de Promoció de la Salut. Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona
11.45 h Cloenda

• Fernando Martínez Moreno. Cap de la Unitat de Promoció de la Salut. Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona

Per assistir-hi, cal que us inscriviu prèviament, teniu temps fins el dia 27 d'abril, en el següent formulari.