Dona la volta a l'alcohol

Exposició física

3r i 4t curs d’ESO

• Informar de les conseqüències que genera sobre la salut el consum d'alcohol durant l'adolescència.
  • Reforçar la posició de no consumir alcohol i mantenir-la davant la pressió de grup.
  • Retardar l'edat d'inici en el consum i reduir-ne els riscos associats.
  • Format: Exposició interactiva.
  • Estructura:
    • 10 plafons de 90x195 cm (5 plafons dobles, articulats entre ells)
    • 2 taules interactives de 120 cm d'ample x 60 cm d'alt x 60 cm de profunditat
    • una caixa de 60 cm d'ample x 40 cm d'alt x 40 cm de profunditat
  • Requisits de l'espai que acollirà l'exposició: Espai mínim: 60 m2.

L'exposició està a l'abast de tots els municipis de la província de Barcelona i per sol·licitar-la, cal seguir els passos següents :

• Els ajuntaments que hi esteu interessats haureu de fer-nos arribar un correu electrònic a l'adreça ssp.promosalut@diba.cat per conèixer la disponibilitat de l'exposició en les dates que proposeu i quin és el calendari i condicions per a la cessió.
  • Un cop establert el període de cessió, s'ha d'omplir i tramitar la següent fitxa de sol·licitud. Aquesta fitxa s'ha de signar electrònicament i trametre per administració electrònica (Eacat) al Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona.
  • Una vegada finalitzat el període de cessió de l'exposició, s'ha de retornar aquest qüestionari d'avaluació, emplenat, a l'adreça electrònica: ssp.promosalut@diba.cat.

Bases generals per a l'exhibició de les exposicions itinerants, aprovades el 19 de desembre de 2014.

Ajuda'ns a millorar responent la següent enquesta de valoració per al personal tècnic/dinamitzador de l’exposició en format digital: Dona la volta a l’alcohol.

Enllaç a l'enquesta