Jornades de Salut Pública

Presentació dels resultats dels Cercles de Comparació Intermunicipal en Seguretat Alimentària 2016

Imatge de la Jornada

Adreçada a càrrecs electes, professionals amb responsabilitat en matèria de Salut Pública i personal tècnic municipal que treballi en matèria de seguretat alimentària.

Celebrada al Museu Marítim de Barcelona, el dimecres 13 de juliol de 2016.

Documentació de les ponències de la jornada

• Paradoxes de la seguretat alimentària (No disponible)
    A càrrec del Sr. Jesús Contreras Hernández, catedràtic d'Antropologia Social de la Universitat de Barcelona.
  • Cercles de Comparació Intermuniciapls: Dades - Informació - Coneixement [pdf, 256 kB]
    A càrrec del Sr. Ramon Dordal Zueras, cap de la Secció de Suport a l'Activitat Econòmica i Financera Municipal del Servei de Programació. Àrea de Presidència. Diputació de Barcelona.
  • Els Cercles de Comparació Intermunicipals en Seguretat Alimentària, 2010-2016 [pdf, 2,67 MB]
    A càrrec de la Sra. Cati Chamorro, cap del Servei de Salut Pública. Àrea d'Atenció a les Persones. Diputació de Barcelona.
  • Valoració dels resultats per part dels municipis participants (No disponible)
    A càrrec de de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès. Sra. Anna doblas i Ruiz, regidora d'Esports, Salut i Consum.