Sessió de presentació

Data: Dijous, 8 d'octubre de 2020

Horari: d'11.30 h a 13.00 h

Format: En línia (a través de l'aplicació Zoom)

Objectius

• Donar a conèixer el suport prestat des de la Diputació de Barcelona per tal que els Serveis de Salut Pública dels municipis millorin la seva preparació i contingència per fer front a pandèmies com la de la COVID-19.
    Objectius específics:
    • Presentar el document “Bases per a l’elaboració de Plans de contingència dels Serveis municipals de Salut Pública per fer front a la COVID-19.
    • Resoldre dubtes i recollir aportacions i/o comentaris.
    • Identificar aspectes clau o de major interès per tal de tractar-los amb més detall en les sessions d’acompanyament previstes.
    • Donar a conèixer els propers passos previstos en relació amb el projecte.

Destinataris

• Responsables polítics del món local i personal tècnic municipal de l’àmbit de la salut pública.

Organització

• Diputació de Barcelona

Programa de la jornada

[Programa en format PDF]

11.30 h - 11.40 h    Benvinguda i presentació institucional.

• Il·lma. Sra. Lluïsa Moret. Presidenta de l'Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar. Diputació de Barcelona.

11.40 h - 12.25 h    Contextualització del projecte i presentació del document Bases per a l’elaboració de Plansde contingència dels Serveis municipals de Salut Pública per fer front a la COVID-19.

• Sra. Cati Chamorro. Cap del Servei de Salut Pública. Diputació de Barcelona.
  • Sra. Mar Vives. Consultora tècnica Ciutat I Territori. Anthesis Lavola

12.25 h - 12.55 h    Debat.

12.55 h - 13.00 h    Clausura.

• Il·lm. Sr. M. Enric Llorca. Diputat delegat de Salut Pública i Consum. Diputació de Barcelona.

Documentació de la sessió