18/07/2023 11:32 h.

Projecte d’urbanització de l'entorn de l'escorxador d'Artés

Proposta entorn escorxador. Imatge: BARRIO PERAIRE ARQUITECTES

La Diputació de Barcelona ha lliurat a l'Ajuntament d'Artés el Projecte d’urbanització de l'entorn de l'escorxador.

Actualment, l’antic escorxador d’Artés és un equipament municipal polivalent que acull l’ateneu de joves, el cau i actes municipals. S’hi fan activitats a l’interior, però també al parc que l’envolta.

L’Ajuntament vol millorar la urbanització de l’entorn de l’escorxador amb l’objectiu d’endreçar els espais del parc, dotar d’un vestíbul exterior a l’equipament, regular les zones d’aparcament, millorar la connexió de la zona amb la resta de la xarxa viària i resoldre problemàtiques entre els habitatges de l’entorn i les activitats exteriors de l’equipament.

L’Ajuntament disposa d’uns estudis previs que divideixen l’actuació en 5 fases. Aquest projecte executiu ha de permetre construir les dues primeres fases.

El projecte permetrà treure a licitació l’obra i que Artés guanyi un nou espai públic de qualitat.