Novetats

Totes les novetats

S'estan mostrant 13 - 24 de 36 resultats.

22/11/2022

La setmana passada va tenir lloc l’Smart City Expo World Congress 2022, on la Diputació de Barcelona va participar, un any més, amb un estand propi. Si no vau poder assistir o us vau perdre alguna sessió, ara podeu posar-vos al dia amb els moments més destacats i tornar a veure totes les sessions al canal de Youtube de Innovació i Governs Digitals DIBA al següent enllaç.

20/09/2022

Oferir solucions de ciutat intel·ligent aplicades a la gestió urbana. Aquest és l’objectiu de l’estudi que el diputat de l’Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial, Marc Verdaguer, ha lliurat a l’alcalde de l’Ajuntament de Tona, Amadeu Lleopart, en el marc del Catàleg de Serveis de la corporació.

L’objectiu del projecte ha estat identificar els principals reptes de gestió urbana intel·ligent que afronta Tona a dia d’avui.

14/07/2022

El passat 15 de juny de 2022, va tenir lloc una jornada en la qual representants de més de 30 municipis de la província de Barcelona van poder compartir iniciatives i experiències sobre l’ús de la Plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona. La sessió va ser organitzada per l'equip Smart Region del Servei d'Assistència Municipal i Suport Estratègic.

20/06/2022

Els dies 17 i 18 de maig, representants de les regions que participen al projecte Interreg Europe Next2Met, entre les quals es troba la Diputació de Barcelona, van fer una visita d’estudi a Krems an der Donau, a la regió de Baixa Àustria.

Durant aquests dies, els equips de les regions associades al projecte van dur a terme diverses reunions de treball en el marc del projecte europeu Next2Met, juntament amb altres agents d’interès de Baixa Àustria (Àustria) i de la regió de Pomerània Occidental (Alemanya).

04/05/2022

Membres del Consell Regional de Päijät-Häme (Finlàndia) i del Govern Regional del Voivodat de Podlàquia (Polònia), regions associades al projecte europeu Next2Met, van visitar la setmana passada les localitats de Calella i Santa Susanna amb l’objectiu de dur a terme un intercanvi de bones pràctiques i experiències de projectes que s’impulsen a la demarcació.

10/01/2022

Des del passat 5 de gener de 2022 els municipis de la demarcació de Barcelona ja poden sol·licitar els recursos del Catàleg de Servei 2022. Des de l’estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona s’han mantingut els mateixos recursos que es van aprovar per al Catàleg de Serveis 2021-2023.

30/12/2021

El passat mes de novembre de 2021 va tenir lloc l’Smart City Expo World Congress (SCEWC) 2021, on la Diputació de Barcelona va participar amb un estand propi. Si no vau poder assistir o us vau perdre alguna sessió, ara podeu posar-vos al dia amb els moments més destacats i tornar a veure totes les sessions al canal de Youtube de Innovació i Governs Digitals DIBA.

12/11/2021

L’Smart City Expo World Congress, l’esdeveniment principal a escala mundial dedicat a les ciutats intel·ligents, torna a la Fira de Barcelona, després que l’edició de l’any passat fos en format virtual.

06/04/2021

Durant els últims mesos s'ha fet lliurament d'estratègies de ciutat intel·ligent als municipis de Sant Joan de Vilatorrada, La Garriga i Premià de Mar.

29/01/2021

Ahir es va presentar el nou Catàleg de serveis de la corporació i que, per primera vegada, té una visió de mandat (2021-2023).

El proper 1 de febrer de 2021 s’inicia el termini per a sol·licitar els serveis i les activitats del nou Catàleg de serveis 2021. Al cercador de recursos de la web de la Diputació de Barcelona podreu trobar totes les línies de suport disponibles per els ens locals.

04/12/2020

Celebrada de forma virtual a causa de la pandèmia del coronavirus, la Diputació de Barcelona va acollir, ahir dijous 3 de desembre de 2020, la tercera reunió d'intercanvi interregional (3rd Policy Learning Event) del projecte europeu Next2Met, amb la presentació de bones pràctiques i exemples innovadors de la Diputació de Barcelona, així com d'altres municipis i actors locals de la demarcació de Barcelona.

23/11/2020

La setmana passada la Diputació de Barcelona va participar activament en diverses sessions a la Smart City Live 2020, principal esdeveniment mundial del món de les smart cities, que va tenir lloc els passats 17 i 18 de novembre de 2020 en format de congrés virtual.

S'estan mostrant 13 - 24 de 36 resultats.