28/06/2019 09:57 h.

28 de Juny Dia per l'alliberament de LGTBI

La Diputació de Barcelona impulsa la campanya institucional per commemorar el Dia per l'Alliberament de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals.

L'actuació s'emmarca en el suport que es presta als municipis en matèria LGTBI, i que té com a objectiu principal implementar la Llei 11/2014 - per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals.

Dins l'apartat web de la campanya institucional trobareu diversos materials comunicatius per facilitar-vos la tasca de sensibilització i difusió de les vostres activitats amb l'objectiu final d'aconseguir municipis orgullosos dels seus colors.

Materials gràfics

Dia per a l'alliberament de lesbianes, gais, transsexuals, bisexuals i intersexuals, el 28 de juny, la Diputació de Barcelona ha posat en marxa una campanya de comunicació, bàsicament digital, per donar suport als ajuntaments en la commemoració d'aquest dia.

Per això us oferim diversos materials per facilitar-los la tasca de difusió entre la ciutadania.

Cartell editable

Anunci de premsa

Bàner

Bàner animat