05/04/2019 11:14 h.

28a Edició de l'Escola d'Estiu: Coneixement i innovació social

Del 8 al 12 de Juliol de 2019 a l'Espai Francesa Bonnemaison.

Aquesta edició ofereix 21 accions formatives i contarà amb 2 actes centrals.

Enllaç a la Web

Els 2 actes centrals

Els dies 9 i 11 de Juliol, en el marc de l'Escola d'Estiu, es realitzaran 2 actes centrals,  a partir de les 13.30 h. Més endavant us informarem del seu contingut.

Les 21 accions formatives

Aquestes accions s'ofereixen en format seminari, taller i monogràfic, una conferència inaugural i dos actes centrals, per ajudar a donar respostes des del món local a una realitat social diversa.

L'Escola d'Estiu s'adreça a professionals dels àmbits de serveis socials i igualtat i ciutadania d'ajuntaments, d'altres ens locals, d'entitats del Tercer Sector, d'associacions, de fundacions, d'altres professionals i estudiants dels àmbits d'atenció a les persones.

Teniu més informació a l'apartat Formació de la nostra web.

Inscripció

La inscripció es realitzarà a través del Gestforma, l'eina de gestió de les accions formatives que es promouen des de la Diputació de Barcelona. S'oferten 462 places i la matrícula és gratuïta

Matricula

Període de matriculació

• 1r Període: Del 31 de maig al 13 de juny
  • 2n Període: Del 17 al 28 de juny, a accions formatives amb places disponibles

Com és habitual, s’estableixen quatre modalitats de matricula:

OPCIÓ A: Inscripció a un Seminari (20 hores). De dilluns a divendres,  l’assistència a la Conferència Inaugural i als actes centrals.

OPCIÓ B: Inscripció a un Taller (12 hores). Dilluns, dimecres i divendres,  l’assistència a la Conferència Inaugural i als actes centrals.

OPCIÓ C: Inscripció a un Monogràfic (8 hores). Dimarts i dijous,  l’assistència a la Conferència Inaugural i als actes centrals.

OPCIÓ D: Inscripció combinada d’un Taller (12 hores, dilluns, dimecres i divendres) i un Monogràfic (8 hores, dimarts i dijous),  l’assistència a la Conferència Inaugural i als actes centrals.

Confirmació de places

La preinscripció a l’Escola d’Estiu no suposa automàticament l’assignació de plaça. Tancat el primer període de matriculació, el 13 de juny, s’assignaran les places per rigorós ordre de preinscripció i es distribuiran equitativament entre els diferents ens locals sol·licitants. Enguany l’assignació de places, en cas d’igualtat de data de preinscripció i ajuntament, es farà seguint l’ordre de cognoms que comencin per la lletra “P”.

Fins a finalitzar aquest primer termini no es confirmarà cap plaça. Posteriorment, s’obrirà un segon torn de matriculació, el dia 17 de juny de 2019, amb les accions formatives que encara tinguin disponibilitat de places.

Certificació

Es lliurarà el certificat d’Acreditació d’Assistència a tots els participants que assisteixin al 100% de la durada en cadascuna de les activitats formatives on s’han matriculat.

Avaluació

Tots els participants podran fer l’enquesta d’avaluació de l’Escola d’Estiu i de les accions formatives a les quals participin a través de l’aplicatiu “Gestforma”.

Per a qualsevol dubte us podeu adreçat al Servei d'Acció Social: