09/04/2019 09:24 h.

L'ajuda imprescindible de la teleassistència

Més de 85.000 persones en 310 municipis, durant el 2018
La Conxita fa anys que, a casa, duu el collaret de teleassistència, el típic penjoll amb un botó vermell. Un dia va caure al menjador i no es podia aixecar i la treballadora social que l’atén li va tramitar l’ajuda. Abans, les trucades de la teleassistència eren més freqüents, però ara que la família ja viu amb ella, l’acompanyament és més espaiat. Tot i així, a la Conxita li agrada que encara l’avisin quan té visites programades al CAP o que la felicitin per Nadal o pel seu aniversari. Com ella, 85.000 persones han estat beneficiades el 2018 pel servei que ofereix la Diputació de Barcelona en coordinació amb 310 municipis, excepte la ciutat de Barcelona, que ho gestiona de forma autònoma.

Podeu llegir tot el reportatge sobre el Servei Local de Teleassistència a Social.cat.