26/11/2019 09:47 h.

La Diputació de Barcelona participa a l’acte Institucional del 25N

La diputada de Polítiques d’Igualtat de la Diputació de Barcelona, Alba Barnusell, ha participat aquest matí, a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, a l’acte institucional del 25 N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.

Amb l'acte, en què s'ha llegit un manifest conjunt, els representants de les institucions catalanes mostren el seu compromís amb la lluita per eradicar les violències masclistes.

La Diputació de Barcelona treballa al costat dels ajuntaments de la província per acabar amb aquests greu problema social aportant-los eines i recursos d'informació i sensibilització, així com instruments per combatre les actituds masclistes i aconseguir uns espais lliures de violències. Per commemorar el 25N ha posat a disposició dels municipis la campanya que porta per lema "Diguem prou a la violència masclista"