26/09/2019 12:56 h.

Nou equip de l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar

Arrenca el mandat

Us presentem el nou equip, amb la voluntat de poder treballar amb la màxima proximitat els propers quatre anys.

Lluïsa Moret, alcaldessa de Sant Boi de Llobregat, presidirà l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar amb responsabilitat directa en relació a Ciutadania, Benestar Social i Respir.

Com a diputada adjunta per a les polítiques d’Igualtat, s’incorpora a l’equip Alba Barnusell, regidora de Granollers, i com a diputat adjunt per a la Salut Pública i Consum, Enric Llorca, alcalde de Sant Andreu de la Barca.

Teresa Llorens, és la coordinadora de l’Àrea, que gestiona les polítiques que hi estan representades.

Iniciem el mandat, com sempre al servei dels ens locals, entitats i ciutadania, i amb la voluntat de poder construir polítiques públiques sòlides que contribueixin a la igualtat, el benestar i la cohesió social.

Desitgem poder saludar-vos personalment en les diferents activitats i accions que de ben segur començaran amb força aquesta tardor.