27/01/2019 10:03 h.

Obert el termini de subvencions a entitats 2019

Comparteix

La presentació de les sol·licituds ha començat el dia 14 de gener de 2019 i finalitzarà el dia 4 de febrer de 2019 

Subvencions a favor d'entitats sense finalitat de lucre per a l'any 2019 

 

àmbit de Benestar Social, àmbit d'Igualtat i Ciutadania i àmbit del Respir i Serveis complementaris a la tutela 

 

En Junta de Govern de la Diputació de Barcelona celebrada al 20 de desembre de 2018, s'ha aprovat la convocatòria per l'atorgament de subvencions a favor d'entitats sense finalitat de lucre de les Gerències de Benestar Social i Igualtat i Ciutadania de l'Àrea d'Atenció a les Persones.

Extracte de la convocatòria publicada al BOPB per a l'atorgament de subvencions (català i castellà).

Text íntegre de la convocatòria i bases per a l'atorgament de subvencions (català).

Texto íntegro de la convocatòria y bases para la concesión de subvenciones (castellà).

 

El termini de presentació de les sol·licituds començarà el dia 14 de gener de 2019 i finalitzarà el dia 4 de febrer de 2019 

 

Sol·licitud 

Per tramitar la sol·licitud accediu a la seu electrònica de la Diputació de Barcelona, seleccioneu tràmits i serveis ciutadania, apartat subvencions, cliqueu l’opció de “Sol·licitud per la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva de les gerències de Benestar Social i d'Igualtat i Ciutadania de l'Àrea d'Atenció a les Persones” , ompliu el formulari i adjunteu la documentació necessària.

Documents que s'han d'adjuntar al tràmit:

 

En cas de PROBLEMES INFORMÀTICS amb la sol·licitud electrònica podeu:
  • Verificar que es disposa del navegador Microsoft Internet Explorer versió 9 o superior.

  • Trucar al Suport informàtic per tramitació electrònica: Tel. 900 101 934

  • Els interessats que tinguin dificultats per realitzar la presentació electrònica de les sol·licituds, podran, abans de finalitzar el termini de presentació, dirigir-se al Registre General de la Diputació de Barcelona (Rambla Catalunya, 126, Barcelona) en horari de 8,30 h a 14,30 h en dies hàbils, on rebran ajut per part dels funcionaris adscrits al Registre per realitzar aquest tràmit. Cal portar el certificat electrònic
  • La sol·licitud també podrà presentar-se en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes. En aquest darrer supòsit l’interessat haurà d’anunciar a la Gerència de Benestar Social, mitjançant correu electrònic adreçat a GS.benestars@diba.cat i a registre.general@diba.cat la tramesa efectuada, el mateix dia de la seva presentació, o, en tot cas, abans de la finalització del termini establert en la convocatòria per a la presentació de sol·licituds.