Presentació del nou llibre de l'SPAL

28/02/2024

La publicació Quaderns científics i tècnics de restauració monumental aplega deu articles sobre els processos de restauració duts a terme per l'SPAL en monuments de diversos municipis.

Aforament limitat.

Us convidem dilluns vinent a la presentació del llibre "Quaderns científics i tècnics de restauració monumental", que recull els processos de restauració duts a terme per l’SPAL en monuments de diversos municipis.

En el marc del cicle "Parlem de..." de la Llibreria, la Diputació de Barcelona us convida dilluns 4 de març a la presentació del llibre “Quaderns científics i tècnics de restauració monumental”. L’acte tindrà lloc a les 18 h al Saló Central del Palau Güell (carrer Nou de la Rambla, 3 de Barcelona).

La publicació aplega deu articles sobre els processos de restauració duts a terme en monuments de la província per part del Servei de Patrimoni Arquitectònic Local (SPAL) de la Diputació de Barcelona, tant en l'àmbit històric com en el tècnic.

La benvinguda anirà a càrrec de Guillem Mundet i Genís, director del Palau Güell. Presentarà l'acte Marc Castells i Berzosa, vicepresident quart i diputat de l'Àrea d’Infraestructures, Equipament i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, i presentarà la publicació i els participants en el col·loqui David Galí, cap de la Secció Tècnica d’Investigació, Catalogació i Difusió de l'SPAL de la Diputació de Barcelona.

A més, hi intervindran:

• Antoni González Moreno-Navarro, cap de l’SPAL entre 1981 i 2008.
  • Joan Closa Pujabet, gerent del Servei d’Equipaments, Infraestructures Urbanes i Patrimoni Arquitectònic de la Diputació de Barcelona, i cap de l’SPAL entre 2008 i 2019.
  • José Luis Sanz Botey, cap de l’SPAL des del 2019.

Podeu confirmar l'assistència a l'acte enviant un correu electrònic a llibreria@diba.cat, ja que l'aforament és limitat.

Us hi esperem!