02/02/2021 08:52 h.

Catàleg de serveis 2021-2023

.

Ja està disponible el nou Catàleg de serveis 2021-2023 de la Diputació de Barcelona aprovat el proppassat dijous 28 de gener. El Catàleg de serveis és un conjunt de recursos econòmics, materials i tècnics que la corporació ofereix als governs locals de la província.

Els recursos catalogats s’alineen amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 i amb les necessitats i prioritats en el context de la COVID-19, en el marc del Pla d’actuació de mandat 2020-2023 de la Diputació de Barcelona.

En aquest Catàleg, l’Àrea de Cohesió Social, Ciutadania i Benestar, ofereix un ventall de recursos en matèria de prevenció d‘addiccions, a través del Centre de Prevenció i Intervenció en drogodependències –SPOTT– :

- Capacitació tècnica a professionals municipals en prevenció i detecció de l’ús problemàtic de pantalles en adolescents i joves.

- Capacitació tècnica a professionals municipals en matèria de drogodependències en adolescents i joves.

- Tallers per a famílies d’habilitats educatives en el bon ús de les pantalles.

Període de sol·licitud:  des de l’1 de febrer fins el 4 de març de 2021 a través del Portat de tramitació (PMT).