19/12/2019 12:05 h.

El Centre SPOTT actualitza el disseny i contingut de la seva web

Entra en funcionament l'actualització de la web, millorada, funcional, intuïtiva i moderna.

L'actualització de la web del centre SPOTT vol esdevenir una porta d’accés a FamíliesProfessionals Municipals i Ens Locals per accedir als recursos i serveis de l’àmbit de la prevenció i atenció en les addiccions a les drogues i a les pantalles.

L’equip de professionals municipals tindran accés a recursos, formació i eines necessàries per a desenvolupar la seva tasca d’atenció a la ciutadania.

Les famílies tindran accés a informació sobre determinades conductes que presenten els seus fills i filles, relacionats amb el consum de drogues,  i l'ús problemàtic  que fan de les noves tecnologies.

Els Ens Locals, tindran accés a recursos adreçats a enfortir els Serveis Socials.

Per a més informació: www.diba.cat/spott