20/01/2022 14:52 h.

L'exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles?

Exposició presencial a Premià de Mar i Sant Hipòlit de Voltregà.

L'exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles?, torna a fer-se en alguns municipis de manera presencial.
Estem d'enhorabona, atès que van haver de suspendre tota activitat presencial arran del primer confinament el març del 2020.
Es va continuar fent en format virtual i ara, novament tant a Premià de Mar com a Sant Hipòlit de Voltregà programen les primeres exposicions presencials que es fan des de l'inici de la pandèmia.

- Premià de Mar:

Estarà instal·lada entre el 20 de gener i el 14 de febrer a l'IES Premià de Mar, de dilluns a divendres de 9.30 h a 14.30 h i de 15.30 h a 18 h per a visites concertades.
Fins al moment s'han programat 27 visites guiades amb adolescents i joves d'ESO, Batxillerat, Cicles formatius i PFI de l'IES Premià de Mar i de l'Escola Assís. S'han programat també 24 tallers a l'aula amb la majoria de grups que passaran per l'exposició.
Està previst que hi passin al voltant de 650 adolescents i joves del municipi.
Per aquesta exposició, inaugurada el mes d'abril de 2012, ha passat per 96 municipis i ha estat visitada per un total de 48.396 persones, de les quals 39.163 han estat adolescents i joves d'entre 12 i 18 anys.

-Sant Hipòlit de Voltregà:

Estarà instal·lada entre el 25 de gener i el 8 de febrer a la Casa de cultura El Mallol, de dilluns a divendres de 9:30 h a 17 h per a visites concertades i de 17 a 20 h obert al públic.
Fins al moment s'han programat 14 visites guiades amb adolescents d'ESO de l'INS Del Voltreganès i l'Escola la Gleva.
Està previst que hi passin al voltant de 350 adolescents del municipi.
Aquesta exposició, inaugurada el mes d'abril de 2012, ha passat per 96 municipis i ha estat visitada per un total de 48.396 persones, de les quals 39.163 hi han estat adolescents i joves d'entre 12 i 18 anys.