Donem suport a les persones usuàries del Pont de Vilomara i Rocafort

©Foto de Jeremy Bezanger en Unsplash

18/07/2022

©Foto de Jeremy Bezanger en Unsplash

El Servei Local de Teleassistència dona suport i informació a les persones usuàries afectades per l’incendi al municipi del Pont de Vilomara i Rocafort

Des del passat diumenge dia 17 de juliol quan es va originar l’incendi al municipi del Pont de Vilomara i Rocafort des del SLT s’ha posat en marxa el dispositiu de trucades per fer seguiment de les persones usuàries del servei que viuen en els municipis afectats.

En tot moment el centre d’atenció ha estat en contacte amb Protecció Civil per poder transmetre les indicacions concretes i necessàries per a cada territori i moment de l’incendi, proporcionant informació sobre com actuar, recomanant tancar portes i finestres i evitar l’exposició al fum i les cendres. Les persones usuàries agraeixen la informació i suport donat en aquest moments tan greus i delicats.

Durant el cap de setmana, s’ha pogut contactar amb 270 domicilis amb persones usuàries del servei del total dels 352 dels tres municipis on Protecció Civil ha demanat suport del SLT (Pont de Vilomara i Rocafort, Sant Fruitós de Bages i Navarcles.