08/07/2021 08:35 h.

Experiències pràctiques en compra pública circular

Segon taller temàtic

Després d'una primera sessió el mes passat per introduir el concepte de compra pública circular, des de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s'ha realitzat una segona sessió per entendre i aprofundir en el concepte a partir de casos d'aplicació.

En aquesta segona sessió, es van exposar les experiències pràctiques de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona per veure com aplicar criteris ambientals i de circularitat a la compra pública i en base a l'actual Llei de contractes de les administracions públiques.

Podeu consultar els resultats de la sessió a continuació o al següent enllaç.

Economia circular al món local: Compra pública circular

3a sessió del cicle de tallers Economia circular al món local, organitzats per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Diputació de Barcelona. Amb la col·laboració i suport de la Fundació Fòrum Ambiental i Inèdit.

Sessió 3.2. La compra circular a la pràctica (28 de maig del 2021)

La compra responsable: problemes pràctics i possibles solucions. Anna Ciutat, sub-directora general de Regulació i Supervisió de la Contractació Pública (Generalitat de Catalunya)

Compra pública verda i circular a l’Ajuntament de Barcelona. Mar Campanero, Responsable del Programa Ajuntament + Sostenible (Ajuntament de Barcelona)

Enregistraments de les sessions virtuals