13/07/2018 09:37 h.

La Setmana de l'Energia 2018 en imatges

Setmana Energia 2018

Activitats amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Xarxa

Durant els mesos de maig, juny i juliol s'han realitzat diferents activitats amb el suport de la Diputació de Barcelona arreu del territori adreçades a la ciutadania per fer arribar el missatge de la campanya: Tu tens l'energia, tu tens el poder, el qual proposa passar de l’actual model de consum i producció energètica a un nou model que permeti l’apoderament del ciutadà.

Del 4 al 8 de juny se celebra la Setmana de l’Energia 2018, coincidint amb la Setmana Europea de l’Energia Sostenible, una campanya de conscienciació que pretén sensibilitzar la societat en relació a l’estalvi i l’eficiència energètica.

A Catalunya, la Setmana de l'Energia està organitzada per l'Institut Català d’Energia, Diputació de Barcelona, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, Àrea Metropolitana de Barcelona, Diputació de Girona, Centre d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient de les comarques de Girona (CILMA), Ajuntament de Barcelona, Diputació de Tarragona i Diputació de Lleida.

La Diputació de Barcelona ha donat suport a una setantena d'ajuntaments de la demarcació els quals han rebut més d'un centenar de recursos en forma de tallers, exposicions, xerrades i lliurament de material.

A continuació en teniu un resum en imatges:

Powered by flickr embed.