29/03/2018 11:53 h.

Més resultats de la 18a Assemblea de la Xarxa

18a Assemblea

Vídeos i informe de resultats

En la 18a Assemblea general de la Xarxa - celebrada l'1 de març del 2018 a Castellar del Vallès i que va comptar amb l’assistència de 102 representants tècnics i polítics de diverses institucions i organismes - es va voler destinar un espai d’intercanvi i reflexió entre els membres de la Xarxa per tal de posar en valor les actuacions ja realitzades durant el mandat (compartint experiències d’èxit), i reflexionar sobre quins aprenentatges ens emportem de les experiències compartides.

Especialment, es va voler donar presència i veu als representants polítics pel màxim intercanvi de coneixements i continguts.

Per tal de centrar el debat, la Comissió permanent de l’Assemblea va escollir tres temes, tres grups de treball simultani, en els quals els participants podien participar:

• Transició energètica i adaptació al canvi climàtic.
  • Economia circular i consum responsable.
  • Educació ambiental i cohesió social.

Com a resultat dels debats mantinguts, presentem aquest Informe resum que recull: principals criteris i elements d’èxit a considerar per cada eix temàtic, i exemples d’accions que es poden desenvolupar en aquell àmbit (que es basen en experiències compartides).

Afegim un Annex amb els comentaris que els i les assistents al grup temàtic anaven presentant paral·lelament a la presentació d’experiències i criteris d’èxit.

També disposeu ja de tots VÍDEOS DE L'ASSEMBLEA

ACORDS I DOCUMENTACIÓ DE L'ASSEMBLEA

1. Es va aprovar l'Acta de l’Assemblea anterior (Tarragona, 8 de març del 2017)
  2. Es va aprovar la incorporació de nous membres de la Xarxa: Ajuntament de Viladrau i Jorba, Associació de Micropobles de Catalunya, Consorci per a la gestió dels residus del Vallès Oriental i Consorci Besòs Tordera.
  3. Es va aprovar el Pla anual d’activitats 2018 de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat
  4. Es va aprovar l'adhesió a diverses Declaracions sobre sostenibilitat i món local​ + ANNEX
  5. Es va aprovar l'acord de suport a la Llei catalana de canvi climàtic + ANNEX
  6. Es va aprovar la Declaració de Castellar del Vallès per un cicle sostenible dels aliments. Del Malbaratament a l'Aprofitament.

Documentació complementària de l'Assemblea de Castellar del Vallès:

1. Ordre del dia
  2. Informe de gestió 2017
  3. Presentació de l'Informe de gestió 2017 i Pla 2018 (I.Pruna, Xarxa)
  4. Dossier de documentació de l'Assemblea
  5. Informe de resultats de l'espai d'intercanvi i reflexió entre els membres de la Xarxa
  6. Recooperem, accions contra el malbaratament alimentari. Taula rodona de presentació del projecte Recooperem del Vallès Occidental.
    1. Consell Comarcal del Vallès Occidental (J.Fresno)
    2. Ajuntament de Castellar del Vallès (C.Luna)
    3. Vídeo
  7. VÍDEOS DE L'ASSEMBLEA (en procés d'elaboració)
  8. Custòdia del territori i del patrimoni de la pedra seca. Grup de recerca de la Pedra Seca del Centre Excursionista de Castellar del Vallès.
    1. Pedra i Aigua (200 Mb, pdf)
    2. Restauració Obaga del Guix (64 Mb, pdf)
    3. VÍDEO: Els Cavallers de la Pedra Rodona (68 Mb, mp4)
    4. VÍDEO: Patrimoni Inm, UNESCO (133 Mb, mp4)

ACORDS I DOCUMENTS

Els acords de l'Assemblea de Castelar del Vallès es van aprovar tots per unanimitat i van ser.

1. Es va aprovar l'Acta de l’Assemblea anterior (Tarragona, 8 de març del 2017)
  4. Es va aprovar l'adhesió a diverses Declaracions sobre sostenibilitat i món local​ + ANNEX
  5. Es va aprovar l'acord de suport a la Llei catalana de canvi climàtic + ANNEX

Documentació complementària de l'Assemblea de Castellar del Vallès:

1. Ordre del dia
  2. Informe de gestió 2017
  3. Presentació de l'Informe de gestió 2017 i Pla 2018 (I.Pruna, Xarxa)
  4. Dossier de documentació de l'Assemblea
    1. Consell Comarcal del Vallès Occidental (J.Fresno)
    2. Ajuntament de Castellar del Vallès (C.Luna)
    3. Vídeo
  7. Custòdia del territori i del patrimoni de la pedra seca. Grup de recerca de la Pedra Seca del Centre Excursionista de Castellar del Vallès.
    1. Pedra i Aigua (200 Mb, pdf)
    2. Restauració Obaga del Guix (64 Mb, pdf)
    3. VÍDEO: Els Cavallers de la Pedra Rodona (68 Mb, mp4)
    4. VÍDEO: Patrimoni Inm, UNESCO (133 Mb, mp4)