04/11/2021 09:41 h.

Monitorització energètica als equipaments municipals

Resultats del Grup de treball

El Grup de treball de transició energètica local de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat va realitzar una nova sessió dedicada a compartir bones pràctiques energètiques en equipaments municipals, en aquesta ocasió centrada en la monitorització.

"El que no es mesura no es pot avaluar, i el que no es pot avaluar no es pot millorar."

Aquesta és el punt de partida de la sessió de treball del Grup que es va realitzar el 29 de setembre. Per part de la Diputació de Barcelona, Pablo Cifuentes va exposar els criteris i importància de la monitorització energètica i el suport material que ofereix la Diputació per als ens locals.

Posteriorment, la sessió va comptar amb tres experiències pràctiques dels ajuntaments de Rubí i Barcelona i de l'Agència Local d'Energia d'Osona.

Podeu consultar la documentació presentada i enregistrament de la sessió a continuació o a la web de la Xarxa.

Grup de treball de transició energètica al món local

Coorganitzat per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Diputació de Barcelona. Amb la col·laboració d'Ecoserveis i l'ICAEN

Bones pràctiques energètiques en equipaments municipals

3. Monitorització d’equipaments municipals

Sessió en línia, 29 de setembre del 2021

L’impuls de la monitorització d’equipaments municipals com a eina per a l’estalvi energètic. Pablo Cifuentes González, Diputació de Barcelona

Bones pràctiques
  Monitorització d’edificis i instal·lacions municipals a Rubí.  Joan de Mas Farré, Ajuntament de Rubí.

Monitorització d’edificis municipals a Barcelona. Marc Pròsper, Ajuntament de Barcelona.

La telegestió als equipaments municipals d’Osona. Joan Canó Pol, Agència Local de l’Energia d’Osona

Preguntes i debat

Vídeo de l'enregistrament de la sessió

/div>