20/03/2020 10:40 h.

Recursos de suport a la sensibilització acústica

Setmana Sense Soroll 2020

Catàleg de recursos “La Xarxa sona bé”. Actualitzat a 20/03

CANCELADA LA SETMANA SENSE SOROLL 2020

Per la resta de l'any, un cop superada la situació de crisi sanitària actual, podeu sol·licitar recursos de sensibilització acústica.

Aquestes activitats vinculades o associades al soroll/acústica poden ser de qualsevol tipus: tallers, xerrades o conferències, publicació articles, notes de premsa, fetes de manera individual, grups, col·lectiva, oberta tothom, o preparat específicament per algun col·lectiu com a professionals del sector, escoles, ciutadania. L’objectiu és que se’n parli i que el missatge arribi a un ventall ampli de la societat.

La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Diputació de Barcelona, conjuntament amb la Generalitat de Catalunya i l'Àrea Metropolitana de Barcelona, ofereixen recursos de suport als ens locals sota el catàleg de recursos “La Xarxa sona bé”.

Els recursos del catàleg “La Xarxa sona bé” tenen com a objectiu donar suport als ens locals per tal que impulsin i desenvolupin alguna actuació de sensibilització en l’àmbit de la prevenció del soroll.

PROCEDIMENT D'ADHESIÓ I PETICIÓ DE RECURSOS

1. Veure el Catàleg de recursos La Xarxa sona bé

2. Fer les peticions de suport i recursos per separat a cada entitat ofertant en concret i en l’àmbit competencial corresponent a cada municipi.

- Els municipis de l'àmbit metropolità de l'AMB poden trametre les seves peticions o visites del Programa Compartim un futur (PMES 2014-2020), a través del següent formulari i es posaran en contacte el més aviat possible. En cas de dubte truqueu a la central de reserves del programa al 93 238 93 51, o bé envieu un correu electrònic a reserves.compartim@amb.cat.

- Els municipis de la província de Barcelona poden trametre les seves peticions a través del Formulari de la Diputació de Barcelona. Termini fins a esgotar els tallers disponibles.

- El Servei de Prevenció i Control de la Contaminació Acústica i Lumínica de la Generalitat de Catalunya facilita el préstec dels recursos educatius de soroll.