04/07/2017 09:42 h.

Recursos de suport per la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2017

Recursos coordinats per la Xarxa de la Diputació de Barcelona i l'AMB

Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l’ús de l’espai públic, millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació. Sota el lema ‘Mobilitza’t per un aire més net!’, la Setmana del 2017 a més de vetllar per una vida saludable, sostenible i segura, també reforça el potencial de la mobilitat intel·ligent a l'hora de contribuir al desenvolupament econòmic.

Amb l’objectiu d’oferir un suport complementari als municipis interessats en participar en la Setmana Europea de la mobilitat sostenible i segura 2017 per part de les administracions supramunicipals (Diputació de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona); i  donar a conèixer la implicació ambiental pel fet de promoure una mobilitat sostenible en termes de qualitat de l’aire i soroll, la Diputació i l'AMB presenten els recursos que ofereixen als ens locals del seu àmbit competencial per promoure accions d’educació i sensibilització ambiental vinculades a accions de la Setmana de la mobilitat.

Més informació a l'enllaç