11/07/2022 08:09 h.

Una nova sessió de "Divendres amb futur" sobre educació ambiental i plàstics

En la segona trobada del cicle es van presentar iniciatives municipals de sensibilització sobre els plàstics d'un sol ús.

El passat 1 de juliol de 2022, el Grup de treball d'Educació per la Sostenibilitat es va trobar a la jornada en línia "Tot allò que t'agradaria saber sobre educació ambiental i plàstics i mai has gosat a preguntar", organitzada per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat amb el suport tècnic de la Societat Catalana d'Educació Ambiental i Espai Ambiental Cooperativa.

Prop d'una desena de representants d'ens municipals van donar a conèixer les seves accions per a la reducció de plàstics d'un sol ús, amb l'objectiu de compartir amb les persones assistents els èxits i entrebancs dels seus projectes i servir d'inspiració per a d'altres que vulguin treballar en aquest àmbit.

Aquestes iniciatives mostraven un ventall ben ampli de maneres de treballar per a la reducció dels plàstics: des del comerç local, en l'àmbit litoral i marí, amb el treball amb entitats i organitzacions o bé des de la cultura i la sensibilització, entre moltes d'altres.

A més, durant la sessió també es va exposar l'"Estudi dels projectes d’educació, sensibilització i participació per a la reducció de plàstics d’un sol ús en els ajuntaments de la província", impulsat per la Diputació de Barcelona i Espai Ambiental Cooperativa així com d'altres recursos que s'ofereixen des d'aquesta administració.

Podeu consultar els resultats de la sessió al següent enllaç a la web de la Xarxa.