14/02/2024 15:23 h.

El 94% de les persones enquestades puntuen “bona o molt bona” la satisfacció amb el Servei Local de Teleassistència.

Comparteix

    

Com cada any, el Servei Local de Teleassistència (SLT) recull el grau de satisfacció de les persones usuàries amb el servei a través d’un informe d’avaluació que realitza el Centre Especial de Treball de la Fundació d’Esclerosi Múltiple.

L’enquesta l’han respòs 383 persones, 317 dones (82,8%) i 66 homes (17,2%). El tram d’edat que més ha participat és el de 83 a 89 anys (43,3%).

L’avaluació del servei recull informació de 7 blocs:

  • Personal teleoperador
  • Tecnologia
  • Servei tècnic d’instal·lació i de manteniment
  • Coordinador/a de zona
  • Unitat mòbil
  • Atenció personalitzada i Pla d’atenció
  • Satisfacció global

Cal destacar que el 87% de les persones enquestades considera que tenir el SLT l’ajuda a seguir vivint en el seu domicili en millors condicions.

Dels diferents ítems consultats cal remarcar que les persones que valoren el tracte i amabilitat dels i les professionals del servei consideren que és “bo” o “molt bo” en un 98% de coordinadors/es, de l’equip tècnic, i de teleoperadors/es, i un 97% en unitats mòbils.

Pel que fa al temps de resposta del servei tècnic d’instal·lació i manteniment, i de les unitats mòbils, es considera que és “poc o molt poc” en un 87% i 69% respectivament.

Com en anys anteriors “Tenir ajuda en cas d’emergència” és l’aspecte més valorat en relació a la satisfacció amb el servei, seguit per l’element que té a veure amb la tranquil·litat que aporta per la persona i la seva família.