Quins serveis oferim?
-
Suport en l'elaboració de la nòmina
S'ofereix als ajuntaments de fins a 5.000 habitants i 50 empleats de valor mitjà de plantilla en els darrers 12 mesos, un sistema de nòmina municipal en entorn web, basat en la gestió per processos i vinculat als portals telemàtics de les institucions de referència (Sistema RED, Contrat@ Certific@2,, Delt@, Cont@ , plataformes AEAT) per a:
- Confecció de nòmines
- Documents de transferències bancàries
- Documents de cotització a la Seguretat Social
- Documents de liquidació mensual o trimestral de les retencions de l'IRPF i presentació del resum anual 190
- Altes i baixes de personal davant de tresoreria
- Documentació de preavisos, quitances i certificats d'empresa
- Formalització de contractes de treball i presentació telemàtica a l'INEM / OTG
- Gestió de les I.T. davant de la Seguretat Social i les mútues
- Possibilitat d'enllaç comptable amb SICALWIN o d'altres aplicacions
- Sistema d'arxiu digitalitzat de tota la documentació produïda, en l'acccés web restringit
La posada en marxa del servei passa necessàriament per una revisió inicial de la situació actual de cada ens local respecte els aspectes formals de com s'està fent la gestió, detectant aquells aspectes que són susceptibles de millora i oferint propostes alternatives que s'ajustin a les necessitats reals i a la normativa vigent.
-
Formació
Es fan sessions presencials pràctiques de formació continuada i d'actualització adreçades als usuaris del programa de nòmina municipal, en matèria de contractació, nòmina, cotització i incapacitat temporal.
Puntualment s'ofereixen sessions d'actualització a tots els ajuntaments en relació a les novetats que sorgeixen en aquestes matèries, en col·laboració amb d'altres estructures de la Gerència.
-
Assessorament
En les relacions que els ens locals han de mantenir amb l'INEM, i amb l'institut Nacional de Seguretat Social, Tresoreria, Mútues Patronals, AEAT i Inspecció de Treball, entre d'altres, pel que fa als tràmits previs a fer amb d'aquests organismes respecte prestacions derivades d'atur, d'incapacitat, de jubilació, de viduïtat, etc., i a la resolució de les discrepàncies que puguin sorgir en l'àmbit operatiu i de gestió.
Suport i assessorament respecte la idoneïtat de cada modalitat de vinculació contractual en funció de les necessitats plantejades des dels ajuntaments.
-
Suport
Resolució de consultes puntuals relatives a la gestió de nòmines, cotitzacions i retencions.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.