Modalitats de formació i estratègies d'aprenentatge
Què entenem per ‘curs’ a la Diputació de Barcelona? Quants participants ha de tenir un taller? Quin perfil han de tenir els destinataris d’un seminari? Quina durada recomanada ha de tenir una conferència? Com entenem les comunitats de pràctica?
Aquestes i altres qüestions han estat recollides en el nostre vademècum de formació, que inclou les fórmules que emprem per transferir i gestionar el coneixement entre els empleats públics locals.
Més informació a Modalitats de formació i estratègies d’aprenentatge
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.