La gestió de les activitats regulades requereix que l’Ajuntament disposi de suficient personal qualificat per assessorar i gestionar els tràmits amb les persones i empreses usuàries, per a la gestió interna dels expedients, per a l’elaboració i manteniment del cens d’activitats i per al disseny i execució dels plans de verificació.

Les actuacions d’inspecció les han de dur a terme tècnics qualificats i per aquest motiu es posa a disposició dels ens locals el recurs Finançament del servei d’inspecció i verificació d’activitats.

Amb aquest recurs es pretén contribuir a què els ajuntaments es puguin dotar dels recursos suficients per dur a terme aquestes tasques, ja sigui amb personal propi o bé mitjançant entitats col·laboradores,  per complir amb les obligacions establertes a la normativa com són les actuacions de control ex post de les activitats subjectes a comunicació prèvia.

Podeu trobar aquest recurs al Catàleg de serveis clicant al següent enllaç.

Per a més informació podeu contactar amb l'Oficina d'Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.