15/06/2021 16:16 h.

Respir per a persones grans

Comparteix

Documentació a adjuntar per tramitar la sol·licitud

La documentació només l’haureu d’aportar amb la primera petició de l’any de la persona usuària, excepte que hi hagi canvis i/o actualitzacions.

Els documents necessaris per a tramitar la sol·licitud són els següents:

Altra documentació, si escau:

  • Mesures de suport a la persona usuària per a l'exercici de la seva capacitat jurídica
  • Document de voluntats anticipades (DVA)

D'altra banda, us adjuntem la Guia per a la tramitació de la sol·licitud electrònica del programa Respir per a persones grans, per si necessiteu consultar-la. 


[1] Cal aportar-lo únicament si s’oposen a què la Diputació de Barcelona consulti aquestes dades d’ofici.

[2] En el moment de l'ingrés, el Centre haurà de disposar d'una pauta de medicació i d'un informe mèdic emès com a màxim durant els 3 mesos anteriors a l'ingrés. Així mateix, quan es produeixi qualsevol modificació de l'estat de salut de la persona s'haurà de presentar un informe mèdic i la pauta de medicació actualitzats.