18/06/2021 16:39 h.
Servei d'Atenció d'Urgències a la Vellesa
Documentació a adjuntar per tramitar la sol·licitud
Els documents necessaris per a tramitar la sol·licitud són els següents:
- DNI/NIE, si en disposen [1]
- Targeta sanitària individual (CatSalut), si en disposen [1]
- Informe social emès pel/per la treballador/a social
- Informe de salut
- Informe mèdic actualitzat
- Pauta de medicació actualitzada (recepta electrònica)
- Declaració responsable
- Fotocòpia full bancari/compte corrent
Altra documentació, si escau:
- Passaport, en cas que en disposin i no tinguin DNI/NIE
- Mesures de suport a la persona usuària per a l'exercici de la seva capacitat jurídica
- Document de voluntats anticipades (DVA)
- Autorització judicial d'ingrés involuntari
D'altra banda, us adjuntem la Guia per a la tramitació de la sol·licitud electrònica del Servei d'Atenció d'Urgències a la Vellesa, per si necessiteu consultar-la.
[1] Cal aportar-lo únicament si s’oposen a què la Diputació de Barcelona consulti aquestes dades d’ofici.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.